"National Geographic" będzie publikował zdjęcia czytelników


Od październikowego wydania miesięcznika "National Geographic Polska" (G+J Polska) w dziale Twoje Zdjęcie publikowane będą wyłącznie fotografie polskich internautów.

2,4 tys. pączków w 24 miejscach w Polsce rozda dziś słuchaczom Radio Zet w ramach w obywatelskiej ”akcji pączkowej” organizowanej z okazji Tłustego Czwartku. Tomasz Lis został Dziennikarzem Roku w rankingu miesięcznika "Press". Dostał 41 głosów, o jeden głos wyprzedzając reżyserkę filmów dokumentalnych Ewę Ewart. GG Network SA, właściciel komunikatora Gadu-Gadu, udostępni dziś internautom wersję beta nowego portalu społecznościowego GG.pl.



SPI International Polska rozważa wycofanie kanału Kino Polska ze Stanów Zjednoczonych. W marcu koszt dotarcia do widzów Polsatu z grupy komercyjnej będzie o 17 proc. wyższy niż rok temu. Z "Super Expressu" (Murator SA) może zniknąć cotygodniowy dodatek "Super Eros".

Przeprosiny Andrzeja Bobera pod adresem Małgorzaty Raczyńskiej, byłej dyrektor TVP 1, do których zobowiązał publicystę sąd, oraz jego komentarz do nich opublikowała w miniony piątek "Rzeczpospolita" (Presspublica).

Pełniący obowiązki prezesa Telewizji Polskiej Piotr Farfał zgłosił nową radę nadzorczą TVP do KRS-u i to on zwoła jej posiedzenie – dowiedział się "Presserwis". To znaczy, że godzi się na koniec swojej prezesury. Ponad 5 mln zł wyda Edipresse Polska SA na kampanię relaunchową dwutygodnika "Viva!". Główne zmiany mają polegać na odświeżeniu czterech działów i wprowadzeniu nowej makiety pisma.

W najbliższą sobotę rozpocznie się ogólnopolska kampania Białegostoku. Amerykańskie władze wojskowe uwolniły w środę w Iraku fotoreportera Reutersa przetrzymywanego przez blisko półtora roku bez przedstawienia zarzutów. Do akcji obrony Magdy Jethon, odwołanej ze stanowiska dyrektor Programu III Polskiego Radia, włączyli się też słuchacze rozgłośni.



"Super Express" (Wydawnictwo Murator) ma zapłacić Patrycji Koteckiej 30 tys. zł i przeprosić ją na pierwszej stronie gazety za publikację jej zdjęcia sprzed 13 lat – orzekł Sąd Apelacyjny w Warszawie. Nowe zapisy w rozporządzeniu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji mają ograniczyć od połowy maja nadawanie głośnych reklam. Rada nadzorcza Polskiego Radia wnioskuje do ministra skarbu o absolutorium dla wszystkich 10 osób, które były w 2009 r. członkami zarządu spółki - powiedział przewodniczący RN PR Tomasz Sieniutycz.

Nowi szefowie TVP Rzeszów i TVP Wrocław


P.o. dyrektor TVP Rzeszów Tomasz Pajęcki i p.o. dyrektor TVP Wrocław Alicja Grzymalska zostali wczoraj odwołani przez zarząd Telewizji Polskiej.

Nowy szef "Panoramy" chce powiększyć zespół


Jacek Skorus, który od połowy października jest szefem redakcji "Panoramy", zamierza powiększyć zespół programu.

Karnowski może zostać dyrektorem TVP 1


Kierujący redakcją ”Wiadomości” Programu 1 Telewizji Polskiej Jacek Karnowski może zostać szefem całej anteny – podał serwis Newsweek.pl.

Polskapresse współpracuje z Agorą w Internecie


Grupa Wydawnicza Polskapresse, właściciel m.in. serwisu Sklepy.gratka.pl, rozpoczęła współpracę z Agorą SA, do której należy m.in. portal Gazeta.pl.

Druga liga piłkarska może trafić do TVS


Stacja TVS chce pokazywać rozgrywki drugiej ligi piłki nożnej.

Tomasz Rakowski p.o. dyrektorem TVP Lublin


Tomasz Rakowski ma dziś objąć obowiązki dyrektora TVP Lublin – ustaliła "Gazeta Wyborcza Lublin".

Polskie Radio zawiesiło dwóch dziennikarzy


Stanisław Janecki, współpracownik radiowej Trójki i Jerzy Kisielewski, współpracujący z Programem II zostali zawieszeni w obowiązkach do końca kampanii wyborczej - zdecydował zarząd Polskiego Radia. Obu współpracownikom zarzucono złamanie uchwały o apolityczności.

Axel Springer wpłacił Inforowi ponad 50 mln złotych


Obejmując 49 proc. udziałów w spółce Infor Biznes, Axel Springer Polska wprowadził do niej nie tylko "Dziennik" i serwis internetowy, ale wpłacił też 56,5 mln zł gotówką – ustaliła na podstawie Krajowego Rejestru Sądowego "Gazeta Wyborcza".

Pracownicy TVP muszą udowodnić, że płacą abonament


Pracownicy i współpracownicy Telewizji Polskiej muszą udowodnić swoim szefom, że regularnie płacą abonament radiowo-telewizyjny. Także zatrudnieni w Polskim Radiu mogą się spodziewać apelu o płacenie abonamentu.

Polacy oglądali więcej telewizji w wakacje


Przez 3 godziny, 17 minut i 49 sekund średnio dziennie oglądali Polacy telewizję w lipcu i sierpniu. To o 3 minuty i 21 sekund więcej, niż rok temu, ale największe stacje widzów straciły.

Chmura pyłów nie zakłóca sygnałów radiowo-telewizyjnych


Zdaniem ekspertów chmura pyłów wulkanicznych, która unosi się nad Europą, nie wpłynie na jakość sygnałów radiowo-telewizyjnych odbieranych w Polsce.

Media przypomną o płaceniu abonamentu


Telewizja Polska i Polskie Radio rozpoczynają dziś na wszystkich swoich antenach kampanię przypominającą przedsiębiorcom o ustawowym obowiązku płacenia abonamentu.

Radio Zet rozdaje słuchaczom pączki


2,4 tys. pączków w 24 miejscach w Polsce rozda dziś słuchaczom Radio Zet w ramach w obywatelskiej ”akcji pączkowej” organizowanej z okazji Tłustego Czwartku.

UPC wprowadza wideo na żądanie w Trójmieście


UPC Polska poszerzyła zasięg usługi wideo na żądanie o Trójmiasto, Rumię i Stargard Gdański.

Gwiazda telewizyjnej Dwójki odchodzi z pracy


"Fakt": Telewizja Polska nie przedłużyła kontraktu z Moniką Richardson. Gwiazdorski kontrakt opiewał na sumę 30 tys. zł. za miesiąc.

"Rzeczpospolita" ze słownikami na płytach


Od wtorku w "Rzeczpospolitej" (Presspublica) ukazywać się będzie seria słowników na płytach CD.

Gala wręczenia Wiktorów w siedzibie TVP


25. galę wręczenia Wiktorów - nagród dla najpopularniejszych osobowości telewizyjnych - będzie transmitował Program 1 Telewizji Polskiej.

Grupie TVN dzięki platformie N wzrosły przychody


TVN SA ujawnił wczoraj szacunkowe przychody osiągnięte w trzecim kwartale br. i liczbę abonentów platformy N.

Przez wybory mundial w TVP będzie uboższy


Oprawa relacjonowanych w Telewizji Polskiej mistrzostw świata w piłce nożnej może być uboższa z powodu przyspieszonych wyborów prezydenckich - poinformował "Super Express".

"Fakt" ma przeprosić Dodę


"Fakt" (Axel Springer Polska) ma przeprosić Dorotę Rabczewską (Dodę) za naruszający jej dobra osobiste artykuł z "obraźliwymi i kłamliwymi informacjami" oraz zapłacić jej 30 tys. zł – orzekł Sąd Apelacyjny w Warszawie.