Polsat pokaże drugi dokument zrealizowany przez ”Fakt”


Redakcja ”Faktu” (Axel Springer Polska) zrealizowała dla Polsatu film dokumentalny pt. ”Cud w Sokółce”.

Do kiosków po czteroletniej przerwie powrócił miesięcznik "GameStar" (IDG Poland SA), skierowany do pasjonatów gier komputerowych. "Dziennik Gazeta Prawna": Telewizje na Boże Narodzenie serwują nam same powtórki. Wszystko dlatego, że w czasie świąt gwałtownie zamiera rynek reklamowy. Nakładem G+J Polska ukazało się wydanie specjalne miesięcznika "Rodzice" pt. "Jak karmić zdrowo?". Będzie dostępne do 20 grudnia w cenie 4,99 zł.



Były redaktor naczelny "Wprost" Stanisław Janecki pełni od wczoraj obowiązki zastępcy dyrektora Programu 1 Telewizji Polskiej ds. publicystyki. Zajął miejsce Anity Gargas. Impreza w Vancouver to pierwsze zimowe igrzyska, które będą w całości transmitowane w wysokiej rozdzielczości. W najwyższej jakości obrazu pokażą je TVP HD i Eurosport HD. Całonocne transmisje przewidziano też w TVP Sport i Eurosporcie. Program 1 Telewizji Polskiej pozostał w styczniu liderem pod względem udziału w widowni telewizyjnej. Wszystkie główne telewizje zanotowały wyniki gorsze niż rok temu.

Brytyjskie wydawnictwo Guardian News & Media zapowiedziało likwidację ponad stu etatów.

Kanał TVP 2 zdobył zlecenie od Polskiej Organizacji Turystycznej na kreację i produkcję materiałów telewizyjnych pod roboczym tytułem "Ambasadorowie polskiej turystyki". Koncern Google Inc. ograniczy darmowy dostęp do artykułów prasowych publikowanych w serwisie Google News. To odpowiedź na postulaty wydawców.

Koncern naftowy PKN Orlen rozpoczął w niemieckich mediach kampanię promującą niemiecką sieć stacji benzynowych Star. Grupa Wydawnicza Polskapresse uruchomiła lokalny serwis informacyjno-społecznościowy Wieczorwybrzeza.pl. W ostatni weekend, gdy większość stacji informowała o katastrofie prezydenckiego samolotu, spędziliśmy przed telewizorami godzinę dłużej niż w ostatni weekend marca.



W krajach byłej Jugosławii aż 90 proc. ataków na dziennikarzy nie zostaje wyjaśnionych – informuje serwis Napadi-na-novinare.com. Jesienią w TVP widzowie zobaczą kilka nowych polskich seriali, pojawią się nowe odcinki znanych już produkcji, na antenę powrócą programy rozrywkowe i publicystyczne, przygotowano także zupełnie nowe propozycje. Telewizja Polska zaprezentowała w środę swoją nową ramówkę. Prowadzący poranną audycję w radiu ESKA ROCK przywitał słuchaczy wyrażeniem podziwu dla niemieckich żołnierzy, którzy musieli rano wstać i wsiąść do czołgów i samolotów.

Eska, mimo spadku, liderem słuchalności w 2009 roku


Spośród sieci radiowych i stacji ponadregionalnych największą słuchalność w ub.r. miało Radio Eska (ZPR SA) – wynika z badań Radio Track realizowanych przez Millward Brown SMG/KRC.

Agora dostawcą treści do telefonów Nokia


Informacje z wybranych serwisów internetowych Agora SA oraz stron rozrywkowych i lokalnych pojawią się w nowych modelach telefonów Nokia.

TVP Kielce liczy na pieniądze UE


Kielecki oddział Telewizji Polskiej chce pozyskać pieniądze z funduszy Unii Europejskiej.

"Wieczór Wybrzeża" powraca w wersji internetowej


Grupa Wydawnicza Polskapresse uruchomiła lokalny serwis informacyjno-społecznościowy Wieczorwybrzeza.pl.

Pył wulkaniczny pokrzyżował plany MTV Networks


MTV Networks Polska przesunęło premierę nowe pasma komediowego "Comedy Central Family" w VH1 z 24 na 29 kwietnia.

Telekamery dla A. Werner i TVN24


Dziennikarka TVN24 Anita Werner została laureatką Telekamery. TVN24 został najlepszą telewizją informacyjną.

W grudniu TVN poprawił wyniki oglądalności


W dniach 1-28 grudnia br. TVN jako jedyny spośród największych kanałów telewizyjnych zanotował wzrost oglądalności w porównaniu z tym okresem ub.r. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Nowi dyrektorzy programowi kanału Filmbox


Obowiązki Moniki Minko, dyrektor programowej kanałów tematycznych Filmbox, przejęli Agnieszka Łęgowska i Paweł Galiński.

Sklepy.Gratka.pl współpracują z Nokaut.pl


Pasaż handlowy Sklepy.Gratka.pl, należący do Grupy Wydawniczej Polskapresse, oraz porównywarka cen Nokaut.pl rozpoczęły współpracę.

ZPR trzymał w tajemnicy, że wydaje tygodnik dla Polaków


Spółka Wizard Media, wydająca tygodnik dla Polaków w Irlandii pt. ”Nasz Głos”, od półtora roku należy do Media Express (poprzedniego wydawcy ”Super Expressu”), który - podobnie jak Murator SA (wydaje ”SE” od 17 grudnia 2007 roku) jest częścią grupy medialnej ZPR SA. Jednak Zbigniew Benbenek, przewodniczący rady nadzorczej ZPR, dopiero teraz przyznaje, że tygodnik należy do grupy.

PAP żąda kilkudziesięciu tysięcy złotych od członka rządu


Polska Agencja Prasowa żąda od szefa Kancelarii Premiera Tomasza Arabskiego zwrotu kilkudziesięciu tysięcy złotych – nieoficjalnie ustalił "Wprost". PAP chce, by Arabski z własnych pieniędzy uregulował długi spółki, w której zarządzie zasiadał.

Rosyjskie tytuły G+J w rękach Springera


Zgodnie z zapowiedziami prasowymi, koncern medialny Axel Springer przejął tytuły z rosyjskiego portfolio grupy wydawniczej Gruner + Jahr.

Berlusconi chce kontrolować telewizję internetową


Włoski premier i magnat medialny Silvio Berlusconi chce wprowadzić państwowe koncesje dla telewizji internetowych.

Powstała kolejna telewizja internetowa


Portal Sophisti.pl uruchomił telewizję internetową Sophisti.tv.

MediaTory na żywo w Onecie


Tegoroczna gala wręczenia nagród studenckich MediaTory będzie transmitowana na żywo w portalu Onet.pl.

Grupa TVN zwiększa przychody reklamowe


Grupa TVN w pierwszym kwartale br. zwiększyła przychody do 548 mln zł, a jej EBITDA wyniósł 98 mln zł.

"Polityka" z trójwymiarową okładką


Część najnowszego wydania tygodnika "Polityka”"("Polityka" Spółdzielnia Pracy) ukazała się z trójwymiarową okładką.

Internauci gotowi płacić za kontent


Coraz więcej użytkowników Internetu jest skłonnych płacić za dostęp do serwisów online gazet i magazynów – wynika z badania przeprowadzonego przez Nielsen Company.

Francja wydała 10 mln euro na uwolnienie dziennikarzy


Rząd Francji wydał ponad 10 mln euro na operacje, których celem było uwolnienie dwóch francuskich dziennikarzy uprowadzonych pod koniec ub.r. w Afganistanie.

Brytyjska armia tnie wydatki na reklamę


Brytyjska armia obcięła swoje wydatki na reklamę o blisko połowę, wynika z danych opublikowanych w serwisie branżowym ”BrandRepublic”.