"Zniesławienie powinno być sądzone w kraju wydawcy"


Izba Wydawców Prasy chce, aby wydawcy byli sądzeni za zniesławienie w swoim kraju. IWP podkreśla to stanowisko w oświadczeniu wydanym w związku z wyrokiem amerykańskiego sądu, który nakazuje AWR "Wprost" wypłacenie 5 mln dolarów zadośćuczynienia Małgorzacie Cimoszewicz-Harlan i jej mężowi.

Zespół "Amelii" otrzymał wypowiedzenia


Wszystkie osoby zatrudnione na etat w zawieszonym miesięczniku ”Amelia” (Marquard Media Polska) otrzymały wypowiedzenia – nieoficjalnie dowiedział się "Presserwis".

B. naczelny "Wprost" następcą A. Gargas w TVP


Publicysta, b. redaktor naczelny tygodnika "Wprost" Stanisław Janecki został p.o. zastępcą dyrektora telewizyjnej Jedynki ds. publicystyki - poinformował rzecznik TVP Stanisław Wojtera w komunikacie.

Rusza restrukturyzacja TVP


Rusza restrukturyzacja TVP. Na początek zarząd zdecydował o zwolnieniach grupowych, w kolejce czeka kilkadziesiąt innych decyzji. Wszystko ze względu na "bardzo trudną sytuację ekonomiczno-finansową" TVP, która ubiegły rok zakończyła ponad 205 mln zł straty.

SDP protestuje przeciwko odwołaniu Gargas


Po odwołaniu Anity Gargas z funkcji wicedyrektor TVP 1 Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich i Centrum Monitoringu Wolności Prasy poskarżyły się Rzecznikowi Praw Obywatelskich na niejasne reguły polityki kadrowej w mediach publicznych.

MTV Networks Polska poszerza swoją ofertę


MTV Networks Polska poszerzy w tym roku portfolio o kanały Spike i Comedy Central Extra, a na VH 1 pojawi się pasmo "Comedy Central Family".

Izrael oburzony "antysemickim" artykułem


Izrael wezwał szwedzki rząd do potępienia kontrowersyjnego artykułu w sztokholmskiej gazecie. Szwedzi odmawiają, powołując się na wolność prasy.

Polskie Radio zawiesza obchody 85-lecia


Wobec tragedii narodowej, która wydarzyła się w Smoleńsku, Polskie Radio zawiesza obchody jubileuszu 85-lecia polskiej radiofonii - ogłosił w środę zarząd spółki. W sobotniej katastrofie zginęli m.in. członkowie Komitetu Honorowego obchodów.

"Pomysł jest kuriozalny i oczywista jest intencja"


"Nasz Dziennik": Telewizja Polska w specyficzny sposób obchodziła Narodowy Dzień Życia, ubolewa gazeta, po emisji w środowy wieczór w TVP 1 dwuodcinkowego brytyjskiego filmu BBC "Łowca".

W 75. urodziny Radia "PiK" na siedzibie rozgłośni zawisł nekrolog


Nekrolog z informacją, iż "po długiej i wyczerpującej walce o przetrwanie, z braku środków do życia może w 2010 roku odejść Polskie Radio +PiK+ lat 75" zawisł w piątek na siedzibie rozgłośni w Bydgoszczy. Świętująca trzecie ćwierćwiecze instytucja znalazła się na krawędzi katastrofy finansowej - ocenił prezes Radia "PiK".

Nasza firma przeprowadza profesjonalne szkolenia również jeśli chodzi o wdrożenie rodo i przygotowanie administratora do zarządzania danymi osobowymi. Nasi specjaliści przeprowadzają szkolenia w miastach Mielec, Tarnobrzeg, Rzeszów, Sandomierz oraz Stalowa Wola. Jeśli twoja firma znajduje się na terenie takich miast jak Mielec, Stalowa Wola, Sandomierz, Tarnobrzeg czy Rzeszów, to nasi specjaliści mogą przeprowadzić

szkolenia

rodo również w siedzibie twojej firmy. Dzięki temu pracownik wytypowany do zarządzania bazą rodo nabędzie odpowiednie uprawnienia do zarządzania danymi osobowymi. Na terenie miast Stalowa Wola, Sandomierz, Tarnobrzeg, Rzeszów i Mielec przeprowadzamy szkolenia od wielu lat.

"Żydownik Powszechny" - "prowokacja" redakcji


Z okazji przypadającego jutro jubileuszu 65-lecia istnienia "Tygodnika Powszechnego" redakcja przygotowała wydanie specjalne, pod prowokacyjnym tytułem "Żydownik Powszechny". Jest to tytuł odnoszący się do inwektyw, jakie używają wobec "Tygodnika Powszechnego" przeciwnicy dialogu polsko- i chrześcijańsko-żydowskiego.

Rosyjski miliarder przejmie "The Independent"


Rosyjski miliarder Aleksander Lebiediew, do którego należy m.in. dziennik ”The London Evening Standard”, jest bliski przejęcia kolejnej brytyjskiej gazety - "The Independent".

Lista zwolnień w TVP - spór o spóźniony e-mail


Dziś działające w Telewizji Polskiej związki zawodowe muszą przekazać pracodawcy swoje stanowiska w sprawie list osób wytypowanych do zwolnienia.

"Rzeczpospolita" najczęściej cytowana w październiku


"Rzeczpospolita" była w październiku br. najczęściej cytowanym medium - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów.

Andrzej Bober zakwestionował przeprosiny w "Rz"


Przeprosiny Andrzeja Bobera pod adresem Małgorzaty Raczyńskiej, byłej dyrektor TVP 1, do których zobowiązał publicystę sąd, oraz jego komentarz do nich opublikowała w miniony piątek "Rzeczpospolita" (Presspublica).

Coca-Cola mogła dokonać plagiatu reklamy


Wyemitowana podczas ubiegłotygodniowego meczu SuperBowl reklama Coca-Coli może być plagiatem - twierdzi wiele internetowych serwisów informacyjnych.

Szef Rebel TV będzie menedżerem Dody


Jarosław Burdek, dyrektor programowy i muzyczny nowego kanału Rebel TV, został menedżerem piosenkarki Dody.

Z TVP odejdą znani dziennikarze


Rafał Ziemkiewicz, Igor Zalewski i Grzegorz Pawelczyk odejdą z TVP Info - dowiedział się "Newsweek". To efekt medialnego sojuszu SLD z PiS.

Polsat zapłaci 500 tys. zł za "starą dziewczynkę"


Polsat ma zapłacić 500 tys. zł za wyemitowanie programu, w którym Kazimiera Szczuka nazwała autorkę audycji Radia Maryja Magdalenę Buczek "starą dziewczynką" i parodiowała jej sposób modlitwy - orzekł Sąd Najwyższy, oddalając kasację TV Polsat w tej sprawie. TV Polsat nie komentuje wyroku.

Trójka w nocy będzie nadawała powtórki


Od 5 lipca br. Program III Polskiego Radia powtarzać będzie m.in. audycje: "Zapraszamy do Trójki", "Klub Trójki", "Markomania", "Sjesta", "Akademia rozrywki", "Prywatna kolekcja", "Za, a nawet przeciw". Powtórki mają być emitowane od północy do godz. 5.

znalezionych: 1195, strona 6 z 60
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  -  >>>