Oszustwo w konkursie World Press Photo


Organizatorzy konkursu World Press Photo zdyskwalifikowali ukraińskiego fotografa Stephana Rudika, który zdobył w tegorocznym konkursie trzecią nagrodę w kategorii Prezentacja sportu - fotoreportaż.

Iran więzi najwięcej dziennikarzy


Co najmniej 52 dziennikarzy przebywa obecnie w irańskich więzieniach – wynika z raportu ogłoszonego wczoraj przez Komitet Ochrony Dziennikarzy (CPJ).

TVN w październiku liderem w grupie komercyjnej


W październiku br. największy udział w widowni telewizyjnej w grupie ogólnej miał TVP 1, a w komercyjnej – TVN.

Edipresse wydaje kolekcję filmów science-fiction


Edipresse Polska SA wydaje kolejną kolekcję filmów na płytach DVD z książkami. Tym razem w 25-częściowej serii pojawią się filmy science fiction.

Nowy kierownik "Teleexpressu"


Krzysztof Karwowski został pełniącym obowiązki kierownikiem redakcji "Teleexpressu" w TVP 1.

Trójka: na razie strajku nie będzie


Termin kolejnego spotkania - to jedyne konkretne ustalenie, jakie zapadło podczas spotkania przedstawicieli Związku Zawodowego Dziennikarzy i Pracowników Programu III Polskiego Radia z Wojciechem Jerzym Poczachowskim, członkiem zarządu Polskiego Radia, odpowiedzialnym m.in. za Trójkę.

Krakowski Rynek Główny bez reklam wielkopowierzchniowych


Kraków rozpoczął porządkowanie przestrzeni miejskiej przed planowanymi na niedzielę uroczystościami pogrzebowymi pary prezydenckiej na Wawelu.

Rośnie sprzedaż "Angory"


W segmencie tygodników opinii w pierwszym kwartale br. tylko "Newsweek Polska" poprawił sprzedaż wobec tego okresu ub.r. W grupie tygodników z przedrukami lepiej sprzedawał się "Tygodnik Angora", a wśród tygodników katolickich - "Gość Niedzielny" i "Tygodnik Powszechny".

Spadła słuchalność Radia Eska


O blisko dwa punkty procentowe spadł udział Radia Eska w czasie słuchania – wynika z najnowszych badań Radio Track realizowanych przez MillwardBrown SMG/KRC.

Proces za korupcję przy produkcji programów TV


Prokuratura Apelacyjna w Białymstoku skierowała do sądu akt oskarżenia dotyczący przypadków korupcji związanej m.in. z działalnością telewizji publicznej. Zarzuty dotyczą bowiem również przyjęcia łapówek od zewnętrznego producenta audycji telewizyjnych w redakcji TVP w Suwałkach.

"Na tropie" w TVP 1 gromadzi 900 tys. widzów


Magazyn śledczy "Na tropie" w TVP 1 po czterech odcinkach przyciąga średnio 900 tys. widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

W połowie września ukaże się nowy dziennik


W poniedziałek 14 września ukaże się pierwszy numer gazety powstałej z połączenia "Dziennika" i "Gazety Prawnej".

Serwis Nasza-klasa.pl zmienił nazwę na Nk.pl


Spółka Nasza Klasa, właściciel serwisu społecznościowego Nasza-klasa.pl, zmieniła wczoraj jego nazwę i domenę na Nk.pl.

Nowa sieć saloników prasowych Kolportera


Kolporter SA buduje sieć saloników prasowych pod nową marką, choć szuka inwestora.

Nowa naczelna pokieruje redakcją "Sukcesu"


Barbara Stanisławczyk przestanie kierować redakcją miesięcznika "Sukces" (Wydawnictwo Przekrój) - dowiedział się "Presserwis". Na stanowisku redaktora naczelnego zastąpi ją Agata Daniluk.

Nowe osoby w polskim oddziale Fox


Fox International Channels Poland znów zatrudnia marketing managera i PR managera, jednocześnie kończąc współpracę z agencją On Board PR.

Eksperci: na ten pogrzeb jest wciąż za wcześnie


Stabilne finansowanie, budowa zaufania i publicznego wsparcia, przyciągnięcie młodych widzów i słuchaczy - to podstawy funkcjonowania mediów publicznych - podkreślali uczestnicy sobotniej, międzynarodowej konferencji na temat przyszłości publicznych nadawców w Europie.

Serwis G+J do oceniania szkolnych nauczycieli


G+J Polska chce do grudnia br. zwiększyć liczbę realnych użytkowników społecznościowego portalu dla młodzieży Epuls.pl o około 30 proc. w stosunku do czerwca br. Liczy, że użytkowników przyciągnie Spokobelfer.pl – który służy do oceniania nauczycieli.

Telewizje szykują wieczory wyborcze


TVP, Polsat, TVN i Superstacja przygotowują wieczory wyborcze w dniu wyborów prezydenckich, które odbędą się 20 czerwca.

Nowa ramówka TVP 2


Rafał Rastawicki, który od 7 października jest dyrektorem Programu 2 Telewizji Polskiej, koryguje ramówkę wprowadzoną przez poprzednika, Krzysztofa Nowaka.

znalezionych: 1195, strona 13 z 60
<<<  -  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  -  >>>