Paweł Bień nowym prezesem Presspubliki


Paweł Bień, dotychczas wiceprezes Presspubliki, został prezesem tej spółki. Zastąpił Trulsa Velgaarda. Taką decyzję podjęto wczoraj podczas walnego zgromadzenia akcjonariuszy.

Tańsze reklamy w RMF FM, droższe w RMF Classic i RMF Maxxx


Grupa RMF ujawniła cenniki zimowe swoich stacji. Spoty stanieją w RMF FM, droższe będą w RMF Classic i RMF Maxxx, w stosunku do aktualnych cen.

Pogrzeb prezydenta śledziło blisko 9 mln widzów


Niedzielny pogrzeb pary prezydenckiej, Lecha i Marii Kaczyńskich, oglądało w telewizji prawie 9 mln osób.

Centrum Filmowe Helios przechodzi w ręce Agory


Agora podpisała przedwstępną umowę dotyczącą nabycia 84 proc. akcji spółki Centrum Filmowe Helios SA. Za 84 proc. akcji tej firmy Agora ma zapłacić ok. 25 mln euro. Sprzedającymi są fundusze: Nova Polonia Private Equity Fund, LLC i Nederlandse Financierings-Maatschappij voor Ontwikkelingslanden N.V.

Polski kalendarz z fotografiami prasowymi zdobył złoto


Wyłoniono zwycięzców VI Międzynarodowego Konkursu Kalendarzy i Kart Świąteczno-Noworocznych Vidical 2010. Grand Prix zdobył kalendarz wieloplanszowy pt. ”Żywot malarza” wykonany na zlecenie PWS Konstanta SA. Złotym medalem wyróżniono kalendarz ”Grand Press Photo 2009”.

W "Dwójce" rusza promocja wiosennej ramówki


W poniedziałek zacznie się pierwsza odsłona kampanii wiosennej ramówki Telewizji Polskiej - promocja nowego pasma serialowego TVP 2.

Rogowiecki stracił stanowisko, ale zostaje w TVP


Roman Rogowiecki stracił stanowisko zastępcy dyrektora Programu 1 Telewizji Polskiej, ale zostaje w TVP.

Sosnowski na czele związków zawodowych w Trójce


Wybrane w poniedziałek władze Związku Zawodowego Dziennikarzy i Pracowników Programu III Polskiego Radia wybrały wczoraj zarząd związku i sformułowały listę postulatów do zarządu Polskiego Radia.

SDP protestuje przeciwko odwołaniu Gargas


Po odwołaniu Anity Gargas z funkcji wicedyrektor TVP 1 Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich i Centrum Monitoringu Wolności Prasy poskarżyły się Rzecznikowi Praw Obywatelskich na niejasne reguły polityki kadrowej w mediach publicznych.

Telekamery oglądało w tym roku 50 tys. internautów


Interia.pl poinformowała, że poniedziałkową transmisję z gali wręczenia nagród Telekamery 2010 oglądało na jej stronach jednocześnie 50 tys. użytkowników.

Miasto Muzyki dostępne przez komórkę dzięki Gaga


14 stacji Miasta Muzyki znalazło się na testowej wersji platformy Gaga, która umożliwia dostęp do rozgłośni przez telefony komórkowe.

Radio i telewizja od weekendu bez reklam


Reklamy, które w sobotę, po informacji o tragedii w Smoleńsku, zniknęły z głównych telewizji i z wielu rozgłośni radiowych, na razie nie wracają na antenę.

Onet na żywo dla WOŚP!


Onet.pl, po raz kolejny, jest patronem i partnerem Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbędzie się w niedzielę, 10 stycznia. Najważniejsze wydarzenia XVIII Finału Internauci będą mogli oglądać w Onecie na żywo.

"Fakt" zapłaci za publikację zdjęcia ofiary gwałtu


200 tys. zł odszkodowania zapłaci "Fakt" za opublikowanie zdjęć 14-latki, ofiary gwałtu zbiorowego - to prawomocny wyrok Sądu Apelacyjnego w Warszawie. Obniżył on o 50 tys. zł kwotę, którą przyznał powódce sąd I instancji, bo zdjęcia znalazły się też w internecie.

"Wprost" zawarł ugodę z byłym prezydentem


Kończy się pięcioletni spór pomiędzy tygodnikiem "Wprost" a byłem prezydentem RP Aleksandrem Kwaśniewskim.

Wiosna z gwiazdami w Polsacie


W nowej ramówce Polsat stawia wiosną na gwiazdy. Pojawią się one m.in. w debiutujących programach: muzycznym show "Tylko nas dwoje. Just The Two Of Us" i programie "On i Ona".

Farfał odwołał się od decyzji KRS ws. nowego zarządu TVP


Piotr Farfał złożył odwołanie od decyzji Krajowego Rejestru Sądowego, który przed tygodniem wykreślił go jako p.o. prezesa TVP, a wpisał nowy zarząd, na którego czele stoi Bogusław Szwedo.

"Wprost" zyskał na łączonych wydaniach


W sierpniu br. "Newsweek Polska" i "Wprost" sprzedawały się lepiej niż rok temu, ale ten drugi tytuł latem miał wydania łączone.

Wzrosła sprzedaż tygodników poradnikowych


"Pani Domu" i "Naj" sprzedawały się w pierwszym półroczu br. lepiej, niż rok wcześniej. Liderem segmentu tygodników poradnikowych została "Chwila dla Ciebie" - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Segment opuściły "Tina" i "Przyjaciółka", które stały się dwutygodnikami.

Byli rzecznicy: rzecznik rządu niepotrzebny


Wczorajsza dyskusja podczas 12 spotkania z cyklu "Dialog PR" miała odpowiedzieć na pytanie, czy rzecznik rządu powinien być politykiem, gwiazdą czy po prostu PR-owcem.

znalezionych: 1195, strona 9 z 60
<<<  -  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  -  >>>